חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוק מחמוד פאשה

שוק מחמוד פאשה הוא שוק הנמצא על אחד הרחובות שיוצאים מהבזאר הגדול. השוק עמוס בעשרות אם לא מאות חנויות המוכרות כל מה שתוכלו לחשוב עליו - תיקים, מזוודות, בגדים, חליפות, מגבות מצעים ועוד.

קצת על שוק מחמוד פאשה

מחמוד פאשה הוא הרחוב שמחבר בין הבאזר הגדול למזח אמינונו. אזור זה הפך לשוק ענק (וכך גם הרחובות שיוצאים ממנו) עם מאות סוחרים המבקשים למכור את סחורתם. בשוק אתם תמצאו כל חיקוי שחשבתם עליו (וגם כאלה שלא חשבתם) אנו ממליצים לכם להגיע לכאן עם תיק גב ריק כדי שהידיים יישארו פנויות.

אם אתם לא בעניין של חיקויים, אנו ממליצים בחום לבחון את החגורות עור (כשבעה שקלים לחגורה) והמגבות המצוינות והזולות שמוכרים בבאסטות השונות.

אזור שוק מחמוד פאשה ובכלל אזור השווקים בעיר העתיקה נחשבים לאחד מבין האזורים העמוסים בתיירים באיסטנבול, וכן מלכודות תיירים. שימרו על החפצים שלכם ואל תתפתו ללכת עם רוכלים חשודים לפינות רחוב נסתרות. 
שימו לב, שוק מחמוד פאשה וכך גם השווקים שבסביבתו סגורים בימי ראשון.
שוק מחמוד פאשה

דרכי הגעה לשוק מחמוד פאשה

ניתן להגיע לשוק מחמוד פאשה בקו הכחול של החשמלית קו T1 ולרדת בתחנת Eminönü התחנה הזו היא מזח אמינונו ומשם יש הליכה של כחמש דקות, דרך השוק המצרי. או לחילופין להתחיל את הטיול בבזאר הגדול ומשם להגיע לשוק. ממליצים לכם לפני ההגעה לקרוא את הכתבה שהכנו על השווקים באיסטנבול.