חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול לטיול יום בצד האסיאתי – קאדיקוי ואוסקדאר

"הצד האסיאתי" של איסטנבול, או במונח הנכון יותר רובע קאדיקוי ורובע אוסקדאר, הוא אזור מדהים וכיף לטיול, עם המון חנויות מקומיות מוצלחות, אזורים היפסטרים, אוכל טוב ואנשים מדהימים. הכנתי לכם כאן מסלול ליום אחד באזור האסיאתי, שמתמקד בעיקר ברובע של קאדיקוי.

תוכן עניינים

"הצד האסיאתי" של איסטנבול, או במונח הנכון יותר רובע קאדיקוי ורובע אוסקדאר, הוא אזור מדהים וכיף לטיול, עם המון חנויות מקומיות מוצלחות, אזורים היפסטרים, אוכל טוב ואנשים מדהימים. הכנתי לכם כאן מסלול ליום אחד באזור האסיאתי, שמתמקד בעיקר ברובע של קאדיקוי.

לפני שמתחילים – תקראו בבקשה 🙂

אני באמת חושבת שהרבה תיירים לא הבינו לגמרי את האזור הזה באיסטנבול, יש פה כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אני בדרך כלל מגיעה לכאן לפחות פעמיים במהלך הטיול, וכל פעם מטיילת באזור אחר. ניסיתי לדחוס הכל ליום אחד, אך הבנתי שזה אומר לוותר על אזורים לא פחות ממצוינים בצד האסיאתי, לכן, החלטתי להכניס בכתבה הקרובה את כל המידע על האזור הזה, במטרה שכל אחד ייקח לו את החלקים שהוא יותר מתחבר אליהם, כשיש נקודה שהיא חובה ולא הייתי ממליצה לוותר עליה אני אשים את האימוג'י הזה – 📌. תהנו :).

הגעה לצד האסיאתי

אם כבר יצא לכם לקרוא כאן מסלול לטיול יום (למשל טיול בשווקי העיר העתיקה או מסלול יום בשכונת בלאט) אתם בטח יודעים שאני תמיד מעדיפה להשתמש בתחבורה הציבורית הנוחה של איסטנבול, אך במקרה של טיול בצד האסיאתי, או לכל הפחות הגעה אל הצד האסיאתי – אני ממש מפצירה בכם להשתמש בתחבורה הציבורית, כי במקרה הזה זה יחסוך לכם המון המון זמן וגם תחוו את איסטנבול בדרך נוספת. אז על מה אני מדברת בכלל?

על המעבורת כמובן! המעבורת לקאדיקוי יוצאת מדיי עשרים דקות מתחנת קטקבש (Kabataş) לתחנת קאדיקוי (Kadıköy) ומדי 15 דקות ממזח אמנינו (תלוי מה יותר קרוב למלון שלכם) שני המסלולים עורכים 23 דקות, ובמהלכן תזכו לשוט על פני הבוספורוס, להצטלם ולצפות בנוף המהמם של העיר שיתגלה לעינכם. ואם כל זה לא מספיק, אחרי שהמעבורת תתחיל להפליג יעבור אדם ויחלק לכם תה טורקי בחינם.

בשקיעה זה אפילו יפה יותר, מעוברת לקאדיקוי
בשקיעה זה אפילו יפה יותר, מעוברת לקאדיקוי
מעבורת לצד האסיאתי באיסטנבול
מעבורת לצד האסיאתי באיסטנבול

מבחינת עלות – אם יש לכם את הכרטיס תחבורה ציבורית של איסטנבול – תתקפו אותו בכניסה לתחנה, אם לא תוכלו לרכוש כרטיס חד פעמי בעלות של כ-16 לירות לאדם. (בכרטיס תחבורה ציבורית זה חצי מחיר, כלומר 8 לירות טורקיות.

אם אתם בכל מקרה מתעקשים להגיע במונית, בינואר 2022, הייתי באיסטנבול וירד שלג, אז לקחנו מונית שעלתה לנו בערך 90 ש"ח לכיוון והנסיעה ארכה כ-40 דקות.

בכל מקרה, לא משנה באיזה דרך תבחרו להגיע לכאן, אנחנו נתחיל את הטיול בדיוק באותו מקום, בתחנת המעבורת של קאדיקוי.

תחנה ראשונה – אזור תחנת המעבורת והשוק המקומי שמסביב לכיכר קאדיקוי

ברגע שאתם יוצאים מתחנת המעבורת, תמשיכו ישר עד שתגיעו לצומת שבחלק אחד שלה אתם תראו אזור עם דשא (למעוניינים, יש שם שירותים ציבוריים😉) ומאחוריו (כביש מפריד ביניהם) אזור עם חנויות ורחובות רבים (יש שם צריח של מסגד בולט), לכו לכיוון הזה, אתם צריכים להגיע לרחוב Yasa סימנתי לכם אותו פה במפה. שנייה לפני שאתם נאבדים בין עשרות החנויות שנגלו על פניכם, יש לי מספר המלצות שלא הייתי מוותרת עליהם.

📌 Kovan Fırın פטיסרי טורקי שאסור לכם לפספס

(זוכרים שאם אתם רואים את הסימן הזה 📌 זה אומר שאסור לכם לוותר על הנקודה הזו נכון?)

העצירה הראשונה שלנו בצד האסיאתי היא נקודת חובה עבורנו, מדובר בפטיסרי זול, נקי וטעים ברמות. יש להם שתי קומות בחנות (יש כמה סניפים שימו לב שאנחנו הולכים לסניף שנמצא ב- Yasa Cd. No:17 כי הוא הכי גדול ונקי.) יש כאן עוגיות שוקולד ממולאות (אלו שצילמתי מהחלון) ועוגיות שמזכירות את עוגיות עבמבר הטריפוליטאי. כמו כן, כל פעם שאנחנו מגיעים לפה, (אנחנו כבר לקוחות קבועים) מקבל את פנינו מוכר חייכן שתמיד שאנחנו מבקשים ממנו המלצה למשהו טעים הוא לא מאכזב 😊 וחוץ מזה, שהמחיר כל כך זול, שזה פשע לא לקנות כמה עוגיות ולנסות. אגב, בקומה למעלה יש שירותים נקיים. (אני מצטערת שזו הפעם השנייה שאני מזכירה את זה, שירותים בצד האסיאתי זה משהו שמתגלה כל פעם מחדש כנדיר)

הבחירה שלנו
עוגיות ממולאות בשוקולד טעימות בטירוף
עוגיות ממולאות בשוקולד טעימות בטירוף
הבחירה שלנו
הבחירה שלנו

תחנה הבאה – Confectioner Cafer Erol – חנות שוקולד יקרה ותיירותית להחריד

ממש ליד Kovan Fırın תמצאו חנות שוקולד תיירותית במיוחד, שלא נדבר על המחירים המוגזמים שלה, ועדין אם זו פעם ראשונה שלכם בסביבה, תכנסו לראות איזה חנות מיוחדת היא, יש בה תמיד מייצגים משוקולד וסוכריות ובאזור חג הכריסמס היא תמיד מקושטת בצורה יוצאת דופן. לצערי לא מצאתי תמונות שלה, אבל היא נמצאת ב-yasa cs 19. ממש ליד הפטיסרי הקודם.

📌 📌 נמשיך בסגנון הקולינרי לעבר היעד הבא- Kadikoy Merkez Borekcisi – הבורקס מים הכי טעים שאכלתי באיסטנבול

קודם כל, אתם תראו פה המון מקומיים, ויכול להיות שתגיעו אפילו יהיה תור, אל תרגישו מאוימים מזה שהחנות לא נראית הכי מזמינה, תזכרו שאתם עכשיו באזור של מקומיים ופחות מתוייר. וחוץ מזה, אתם ממש לא רוצים לפספס את הבורקס מים הכי טעים שאכלתי באיסטנבול. אנחנו מגיעים לשם בשעות הבוקר ולוקחים תמיד 2 בורקסים, אחד גבינות ואחד תרד, יש גם אחד בשרי אבל לא טעמנו אותו כי אנחנו לא מערבבים בשר חלב, מה שכן חברים שהיו שם דיווחו שגם הבורקס בשר מצוין.

Kadikoy Merkez Borekcisi - הבורקס מים הכי טעים שאכלתי באיסטנבול
בורקס מים באיסטנבול

מה שאתם רואים בתמונה לא שומני בכלל, המקום הזה עובד כמו בית חרושת ולא משנה באיזה שעה תגיעו, אתם תקבלו בורקס חם שהרע יצא מהתנור. אגב, ברור לכם שהתמונות הבאות הן מימים שונים, נכון 😂😜 המקום הזה הוא ממש נקודת חובה במסלול שלנו ואנחנו לא מפספסים אותה אף פעם.

📌 חנויות משקפיים – המקום לעשות בו משקפי ראייה באיסטנבול

האזור הזה, עמוס בחנויות משקפיים, אתם יכולים להגיע לכאן עם מרשם של המספר שלכם או משקפיי ראיה שאתם רואים בהן טוב (הם לא עושים בדיקות ראייה!!) ולהיכנס לאחת מהחנויות הרבות ולעשות משקפיי ראייה חדשות בחצי מחיר מהארץ, אני ממש ממליצה לכם לעשות השוואת מחירים, ולשאול שבאמת הם מכינים את המשקפיים באותו היום (בדרך כלל זמן ההכנה בין חצי שעה לכמה שעות לכל היותר, לכן מומלץ להגיע לכאן בתחילת היום שלכם). לדוגמא, אני קניתי בחנות Parks Optical בכתובת Muvakkıthane Cd. No:26 (שתי דקות הליכה מהפטיסרי וחנות השוקולד) משקפי שמש של רייבאן ומשקפי ראיה של רייבאן עם עדשה של ניקון החוסמת אור UV ב-500 ש"ח לשתיהן יחד. ואפילו לא הייתי צריכה לחזור לשם מאוחר יותר, הם הכינו לי את המשקפיים במקום – מול העיניים שלי. כמובן שזו דוגמא ואני ממש ממליצה לכם לעבור בין כל החנויות שיש באזור עד שתמצאו את המשקפיים שאתם אוהבים. למרות שאלו נראות חנויות מסודרות- תתמקחו 🙂 (אל תצפו לקבל חצי מחיר כמו בשוק, אך תבקשו הנחה)

המשקפיים שקניתי בצד האסיאתי של איסטנבול
המשקפיים שקניתי, בארץ רק משקפי השמש עלו 500 שח, אני קניתי את שתיהן בסכום הזה.

ממשיכים בטיול! שימו לב שאם אתם עומדים בכיכר קאדיקוי (איפה שחנות השוקולד) בצד השני של הרחוב, זה שממול לחנות השוקולד יש שוק, מי שרגיש לריח של דגים – הייתי מוותרת, מי שלא, תכנסו יש פה פירות וירקות טריים והוא יוביל אותנו לנקודה הבאה במסלול.

רחוב Üzerlik Sk

רחוב Üzerlik Sk הוא רחוב עם המון חנויות של חיקויים, מה שאומר שהגיע הזמן להתמקח, להפתעתי, יש פה גם בגדים עם טיקטים של זארה ומנגו, לדעתי מדובר בראפליקות או עודפים אך שווה לבדוק, אולי תמצאו פה משהו שאתם אוהבים.

אגב, גם מי שלא אוהב חיקויים אבל כן אוהב בגדים – אל תפספסו את הרחוב הזה, יש פה חנויות עם בגדים מקומיים (לא ממותגים) זולים ואיכותיים ממש.

בעייני, אם כבר לקנות חיקויים באיסטנבול, זה ברחוב הזה, בצד האסיאתי, הרבה פחות עמוס בתיירים, מוכרים שעדין לא לגמרי הבינו את הלקוח הישראלי ומחירים זולים יותר.

כשאתם מרגישים שמאסתם, תחזרו חזרה לכיוון רחוב Söğütlü Çeşme, זה בעצם הרחוב הראשי ואם תפנו שמאלה אתם תגיעו תוך 3-5 דקות לתחנת המעבורת שבה התחלנו את היום.

פסל השור המפורסם של קאדיקוי ושדרות Bahariye

פסל השור המפורסם, תמיד בקבוצות הפייסבוק השונות ממליצים להתחיל כאן את הטיול, אך אם תשימו לב אנחנו כבר עמוק באמצע הטיול, והכרנו מלא מקומות שווים 🙂

פסל השור והאזור הסמוך לו, זה ממש אזור ענק של פשוט לטייל וללכת לאיבוד בו, ככה מגיעים לאזורים הכי שווים, כמובן שכבר יצא לי "ללכת לאיבוד" באזור הזה מספר פעמים ואני אמשיך גם כאן לתת לכם את ההמלצות שלי אך קחו בחשבון שאתם יכולים ללכת לאן שתרצו וכנראה שלא תתאכזבו.

  • המשך הרחוב Söğütlü Çeşme – בחלק הזה אתם תמצאו המון חנויות מקומיות, יש פה בגדים וטקסטיל ממש איכותי ובמחירי בדיחה,
  • Kuşdili Cd: שלוחה נוספת עם חנויות מקומיות וזולות.
  • Mürver Çiçeği Sk: לפה דווקא, לא הייתי ממליצה לפנות, יש ברחוב הזה כמה מסעדות ומהר מאוד מתחיל אזור עסקי יותר וקצת עני לדעתי, אנחנו אחרי דקה שתיים הבנו שצריך להסתובב וללכת לפנייה אחרת בכיכר.
  • Bahariye Cad: זו השלוחה של הכיכר המוכרת ביותר, לדעתי, תטיילו בשני הרחובות הראשונים ברשימה ואז תחזרו לרחוב הזה, כי מכאן אנחנו נמשיך את הטיול שלנו בצד האסיאתי.

📌Bahariye Cad

שדרת החנויות שברחוב Bahariye Cad, כוללת בעיקר חנויות השייכות לרשתות, בין אם מדובר ברשתות בינלאומיות (סטארבקס, KFC, Yves Rocher, Oysho ועוד) ובין אם מדובר ברשתות טורקיות מוכרות (רשת הפארם Gratis, Mavi, OXXO ,DeFacto ועוד) שימו לב שוב שזה אזור יותר מקומי והמקומיים בעיר לא קונים במנגו וזארה לכן לא תמצאו כאן את החנויות האלו. (למרות שכאמור, יש כאן סניף כאן של Oysho עם בייסיקים האיכותיים וזו לא בדיוק רשת זולה) חוץ מזה, שדרת Bahariye היא שדרה מהממת, עובר באמצע השדרה רכבת והיא בדרך כלל מקושטת, אתם גם תראו פה המון בני נוער מטיילים, כנראה שיש באזור בית ספר קרוב.

יש ברחוב הזה (ובכלל בכל האזור המון חנויות יד שנייה וחנויות של עתיקות, קחו את הזמן במהלך הטיול שלכם.

אז מה יש לעשות כאן? בואו נתחיל!

שדרת Bahariye היפה
שדרת Bahariye היפה

📌Helvacı Ali

בתחילת הרחוב, ממול סטארבקס, שוכן לו סניף של Helvacı Ali המוכר את הקינוח הטורקי הכי טעים שתוכלו, אני אשמח לתאר לכם אותו, אך זה כנראה לא ימשוך אתכם יותר מדיי ואולי אפילו הטעמים לא יסתדרו לכם בראש לכן אני ממש מפצירה בכם להגיע לכאן ולנסות בעצמכם.

מה בכל זאת מחכה לכם כאן? שכבת גלידת וניל ומעליה שכבה סמיכה של מחית חמה בטעם פיסטוק או דבש (כן כן, דבש, וכן זה מושלם) אני הרבה יותר אהבתי את הדבש, כי הוא מיוחד יותר מהפיסטוק (שקצת נמאס כבר, לא?) נכון, התמונה למטה היא דווקא של גלידת הפיסטוק, אבל זה רק בגלל שאת הדבש אכלנו כל כך מהר ובעונג רב שלא הספקנו לצלם 😜. הייתי מציעה לכם לקחת את שני הטעמים ולחלוק, אבל אם אתם ממש חייבים לבחור רק אחת, לכו על הדבש! את לא תתחרטו ועל הדרך תטעמו טעמים חדשים.

אגב, הסירו דאגה מלבכם, שני הטעמים מאוזנים ולא מתוקים מדיי.

הגלידה של Helvacı Ali לפני
הגלידה של Helvacı Ali לפני
הגלידה של Helvacı Ali אחרי
הגלידה של Helvacı Ali אחרי

רחוב המטריות של הצד האסיאתי

כן כן, זה ממש כאן! כשאתם מגיעים לסטארבקס (אם הקשבתם לי והלכתם לטעום את הגלידה המושלמת של Helvacı Ali תחצו את הכביש פשוט, אם לא הקשבתם – לכו לטעום!) ותמשיכו לרחוב של סטארבקס, רחוב Serasker, ממש בפנייה הראשונה, אתם תגיעו לרחוב Ziya Bey Sk שהוא בעצם רחוב עם מטריות צבעוניות ומיוחדות.

אם הגעתם לכאן כדי להצטלם וקצת עמוס, אני ממליצה לכם להכנס לתוך הרחוב עצמו (הוא בצורת ר') ככל שתכנסו יותר יהיו פחות אנשים ותוכלו להצטלם בלי אנשים ברקע.

רחוב המטריות בצד האסיאתי של איסטנבול
רחוב המטריות בצד האסיאתי של איסטנבול

אחרי שסיימתם את סשן הצילומים שלכם, אתם מוזמנים לחזור לרחוב Bahariye, ולהמשיך לטייל בחנויות השונות, אני תמיד מוצאת ברחוב הזה את המציאות הכי שוות שלי, תכנסו לחנויות של המקומיים, בחנויות שיש בהן כמה קומות – תטיילו בין הקומות, יש שם מציאות מטורפות.

תמשיכו לטייל על הרחוב עד שתגיעו לפנייה לרחוב Dr. İhsan Ünlüer Sk, בערך 5 דקות הליכה מסטארבקס זה היעד הבא שלנו. (בהתחשב בזה שאתם נכנסים לחנויות בדרך, זה כנראה ייקח לכם יותר זמן) ואני מקווה שאתם רעבים 😍

📌 Moda da Nata

אני קצת מתבאסת לרשום על המקום הזה, שחלילה לא ייגמר לי כל המאפים אבל אם קראתם עד לפה (לחצתם על פרסומת כבר? זו הדרך שבה אני מתוגמלת על כל העבודה הקשה של האתר) אני מוכנה לפרגן לכם בקינוח הכי טעים שתוכלו! בפער!

מי שהיה בעבר בפורטוגל בטח מכיר כבר, Moda da Nata זה קינוח פורטוגלי, המתבסס על מאפה קטן ועגול מבצק עלים מדופדף, הממולא במילוי ונילי טעים בטרוף ומעליו מפזרים מעט קינימון. אנחנו הגענו לכאן בפעם הראשונה במקרה, אחרי שאכלנו במסעדת Say Cheese המצוינת והמומלצות שאנחנו תמיד חוזרים לאכול את הפסטה המושלמת שלהם (והזולה!!) ולקחנו בתמימות לב מאפה אחד לכל אחד, אני חושבת שהבן זוג שלי לא סיים את הביס הראשון והוא כבר קם להזמין את כל שאר המאפים (מדובר על כ 4-5 טעמים כן?) כשקמנו והבנו שלא נחזור לכאן בטיול הזה, חזרנו למוכרת (שלשמחתנו הבינה את ההתלהבות ולא חשבה שאנחנו שמנמנים) לקחנו עוד 6 מאפים בטייק אווי, שיהיה למשפחה לטעום (הם כמובן נגמרו לפני שחזרנו לארץ אבל אל תגלו).

אנחנו הכי אהבנו בפער את הטעם הקלאסי ואחריו את פירות היער, אך באמת שפשוט תטעמו ותחליטו לבד, כמו שאר המקומות באיסטנבול גם כאן מדובר במקום איכותי שמוכר אוכל מצוין ובזול.

מודה דה נאטה
מודה דה נאטה באיסטנבול (אני מקווה שאתם מעריכים את זה שהתאמתי לק לטיול😜
מודה דה נאטה
פשוט מדהים!
מודה דה נאטה
זה למשל עם פירות יער.

אגב למקרה שזה לא היה ברור, אם אתם רעבים לארוחת צהרים תכנסו לsay cheece הצמודה, היא מצוינת. (וגם כאן תמצאו יותר מקומיים מתיירים.

Moda Cd

אני ממש מצטערת שאני כל פעם שולחת אתכם ללכת לאיבוד ברחוב אחר, אבל מצטערת, בעייני הצד האסיאתי הוא הפנינה האמיתית של איסטנבול, ואני יכולה להעביר בחלק הזה שלושה ימים בכיף. אז הפעם אני אשלח אתכם ללכת לאיבוד בכיוון רחוב Moda שנמצא בערך 4 דקות הליכה ממודה דה נאטה, תמצאו ברחוב הזה חנויות שמוכרות עתיקות וגם חנויות שמוכרות פיצ'פקס של סדרות טלוויזיה אהובות, מרצ'נדייז של הנסיף הקטן והדמויות מדיסני, יש ברחוב הזה המון חנויות שרוכשות כבוד לוואן גוך למי שאוהב, הן מוכרות מחברות, תיקים וחולצות עם הדפסים של התמונות שלו, חנויות תקליטים, חנויות לרוחבי סקייטבורד ועוד ועוד.

אם אתם תמשיכו ברחוב הזה עד הקצה שלו, אתם בעצם תגיעו לרחוב Üzerlik שדיברנו עליו בהתחלה (הרחוב עם הזיופים) זו הזדמנות למי שהתייעף ורוצה לחזור למלון, לעשות זאת כי תחנת המעבורת היא במרחק של כעשר דקות הליכה.

בעייני, זה זמן טוב לסיים את היום הזה, ופשוט לחזור לשאר החלקים בצד האסיאתי ביום אחר, אם אין לכם זמן ואתם רוצים לסמן וי על עוד נקודות בצד האסיאתי, אתם יכולים להמשיך לאחת מהנקודות הבאות:

  • רחוב בגדד – רחוב הקניות של הצד האסיאתי עמוס בחנויות ורשתות בינלאומיות, לדעתי אם אתם מטיילים באיסתיקלאל אז אין בו צורך כי דווקא ההמלצות שגורמות לכל הישראלים להגיע לכאן לא טובות בעייני, כמו קפה אמיליה המזעזע שאני באמת לא מבינה למה אנשים ממשיכים להמליץ עליו, חנות זארה (יותר נכון, עוד חנות זארה) של חמש קומות, בעייני יש מספיק זארה באיסתיקלאל ובשאר הקניונים ולבזבז את הזמן בצד האסיאתי דווקא כאן, זה בזבוז זמן.
  • ללכת למגדל מיידן לצפות בשקיעה, אבל שימו לב שגם הנקודה הזו אני קצת מסתייגת, זה נכון שמול מגדל מיידן יש טיילת חמודה עם מסעדות רבות שניתן להשקיף מהן לצד האירופאי, אך כבר מעל שנה שמגדל מיידן עצמו נמצא בשיפוצים ואי אפשר להגיע אליו והעובדה שהמגדל רחוק מהאזור שטיילנו בו עד עכשיו קצת מייתרת את ההגעה לפה.
  • שוק יום שלישי ושישי של קאדיקוי: אולי דווקא הייתי מתחילה את היום בשוק, אך אם לא שבעתם עדין מקניות ואתם מגיעים לצד האסיאתי ביום שלישי או שישי, אתם יכולים ללכת לשוק יום שלישי ושישי של קאדיקוי. האם זה הכרחי? אם עדין יש לכם כוח ללכת ולקנות, אתם תהנו שם.
  • גבעת הכלה: גבעת הכלה מספקת לנו תצפית מהממת על איסטנבול ונהר הבוספורוס, חובבי הסדרות הטורקיות, אתם בוודאי תזהו כמה לוקיישנים מכאן שמופיעים בסדרות רבות. אני עדין לא הגעתי לפה, אך בדרך כלל היא מאוד מומלצת.
  • מה הכי מומלץ לעשות אם אתם עדין לא רוצים לחזור למלון? נחשתם נכון, ללכת לאיבוד. הצד האסיאתי מלא ברחובות וחנויות של המקומיים, צאו לגלות אותו אתם לא תתאכזבו.

אגב, לשלושת הנקודות הראשונות תצטרכו לקחת מונית כי אין לשם תחבורה ציבורית. (20 דקות בערך לרחוב בגדד, 15 דקות למגדל מיידן ו-15 דקות לשוק יום שלישי ושישי).

📌נקודת בונוס: האסיאתית היחידה שבאמת שווה לאכול בה באיסטנבול – THE WOKSHOP

ממש ליד תחנת המעוברת, תמצאו את מסעדת THE WOKSHOP, זו מסעדה מקומית עם אוכל אסיאתי, אתם תקבלו טאבלט דרכו תבצעו את ההזמנה שלכם והאוכל יגיע אליכם לשולחן, המוקפצים והסושי שלהם ממש טעים, ותואם את החיך הישראלי, שלא כמו מסעדות אסיאתיות רבות שאכלתי בהן באיסטנבול ולא היו לטעמי. לא סתם שמתי את הנקודה הזו בסוף, זו יכולה להיות אחלה ארוחת ערב לפניי שאתם חוזרים למלון.

מדריכים על איסטנבול