Search
Close this search box.

כל מה שאתם חייבים לדעת לפני טיסה להשתלת שיער בטורקיה

רבות סופר על טורקיה, מדינה מוסלמית אך מתונה, חילונית כזו שמאפשרת למבקריה להנות מאוכל טוב ומגוון כיאה לקולינריה הטורקית, ממועדוני לילה מיוחדים, אטרקציות שונות, נופים ועוד מלא הנאות שמחכות לכם ביעד המיוחד הזה. אך מעבר לחוויות שהיעד מציע, רבים מהישראלים בוחרים לבצע בו השתלת שיער כדי לשפר את המראה החיצוני שלהם ואת הביטחון העצמי כי טורקיה נחשבת לארץ החלוצית והמקצועית ביותר בתחום השתלות השיער ובנוסף המחירים לטיפול בה זולים בצורה משמעותית מאלו של הארץ.  

צירפנו לכם את כל הטיפים והמידע שתצטרכו לפני ביצוע השתלת שיער בטורקיה כדי שתגיעו לתהליך מוכנים ותדעו את כל מה שמחכה לכם.  כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

השתלת שיער איסטנבול

השתלת שיער- מאיפה מתחילים?

כדי שנוכל להתחיל לחשוב על ביצוע השתלת שיער תחילה נצטרך לראות שאנחנו מתאימים לתהליך, זה נכון שיש רופאים שיציעו לכם לעשות את ההשתלה בכל שלב ובכל סוג הקרחה אך התוצאה שאתם רוצים לקבל היא תוצאה מיטבית ולא חובבנית כי בסופו של דבר אתם משלמים סכום גובה של כסף ומדובר על הפרצוף שלכם.

כדי לבדוק התאמה להשתלת שיער חשוב שמצב ההקרחה שלכם לא יהיה חמור מידיי, זאת אומרת לא קרחת מלאה ללא שיער אלא שיער דליל, מפרצים וכדומה.

לאחר מכן תצטרכו לבחור את הרופא המטפל שיבצע את השתלת השיער, שימו לב שבדרך כלל הרופא עצמו לא מבצע את ההשתלה אלא טכנאים מיומנים שעושים זאת מספר פעמים ביום.

איך בוחרים את המרפאה הנכונה להשתלת שיער?

  1. תראו את תיק העבודות של המרפאה, התוצאות לפני ואחרי של מטופלים שהיו במצב שלכם כדי לוודא שהם עושים עבודה מקצועית.
  2. תקראו חוות דעת של מטופלים קודמים על תהליך הטיפול, השירות, היחס וההחלמה וכמובן שביעות רצונם מהתוצאה.
  3. מחיר, אל תלכו על אלו שמציעים את המחיר הכי נמוך דווקא אלא תתמקדו על ניסיון ומקצועיות.
  4. ליווי לאחר התהליך- תמצאו מרפאה שדואגת לליווי גם לאחר ההשתלה לצורך בדיקת הצלחת התהליך ותהיה שם בשבילכם לאורך כל הדרך לשיער המושלם.

לאחר שבחרתם את המרפאה הנכונה תצטרכו לשלוח תמונות מכמה זוויות של הראש שלכם כדי לוודא התאמה מול המרפאה ובמידה ויאשרו- לקבוע תור ולסגור מלונות באיסטנבול וטיסה לאיסטנבול.

מה קורה אם יש לי צו עיכוב יציאה מהארץ?

רבים שואלים- איך אפשר לטוס להשתלת שיער בטורקיה אם יש לך צו עיכוב יציאה מהארץ? זו שאלה חשובה כי לפני שחושבים על תהליך ההשתלה צריך לבדוק שאין לכם צו עיכוב יציאה מהארץ ואם כן- לדאוג להסיר אותו בהקדם בעזרת עורך דין מקצועי.

לסיכום

השתלת שיער היא הליך מרגש ומשמעותי אך חשוב לבדוק ולסגור את כל הפינות החשובות לפני ביצוע ההליך כדי להבטיח הצלחה ולהימנע מאי נעימויות.

מדריכים על איסטנבול