חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח נסיעות לאיסטנבול עושים דרך גודיי

בעוד שהיו שנים בהן איסטנבול היוותה אחלה אופציה עבור איזו חופשת הכל כלול מפנקת בטירוף, כיום היחסים בין ישראל לטורקיה מעט התערערו, אבל עדיין, לא מעט ישראלים טסים לטורקיה. אם גם אתם מתכננים לטוס לטורכיה, ריכזנו עבורכם כמה דגשים בנוגע לביטוח נסיעות.

למה בכלל צריך ביטוח נסיעות לאיסטנבול?

התשובה לשאלה הנ"ל אולי עשויה להישמע מובנת מאיליה, אבל בימינו עדיין קיימים אנשים שממעיטים בחשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל באופן כללי. חשוב להבין, טיול באיסטנבול, כמו כל טיול לחו"ל, כרוך בסיכונים מסוימים. בין אם מדובר במקרה של מחלה, פציעה, אובדן מזוודות, ביטול טיסה ועוד, ביטוח נסיעות נותן לכם רשת ביטחון.

במקרה של אירועים לא צפויים, הביטוח מאפשר לכם ליהנות מהטיול בראש שקט. ככה, תהיה לכם את הידיעה שגם אם אתם מעורבים באיזשהו אירוע בלת"מ כזה או אחר, אתם תהיו מכוסים לא רק מבחינה פרקטית, אלא גם בכיס. זכרו, הוצאות רפואיות בחו"ל יכולות להגיע לא רק לאלפי שקלים, אלא לעשרות אלפים ולעיתים גם יותר. לעולם אל תיקחו סיכון מיותר, כלומר לעולם אל תוותרו על ביטוח הנסיעות שלכם.

מה לבדוק לפני שמזמינים ביטוח נסיעות? – 4 גורמים

רגע לפני שנציין את הדגשים שלנו לרכישת ביטוח נסיעות, הכירו את אתר גודיי המוביל בארץ לנושאי ביטוחי נסיעות לחו"ל. באתר תוכלו למצוא מחירון ביטוח נסיעות, כמו גם לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוחים השונות. אגב, את המידע שלנו שאבנו מהאתר עצמו, בו מצאנו כי ביטוח נסיעות לאיסטנבול יצריך לקיחה בחשבון של הפקטורים הבאים:

  • ביטוח רפואי: ודאו תמיד שהביטוח כולל כיסוי רפואי עד הגובה המקסימלי, כולל הוצאות רפואיות, אשפוז, פינוי רפואי לישראל ועוד.
  • ביטוח מטען: מומלץ לוודא כי הביטוח כולל כיסוי למקרה של אובדן, גניבה או נזק למזוודות, אך שימו לב כי ביטוח ציוד אישי עשוי להצריך תוספת בתשלום, במיוחד אם מדובר על לפטופ, טלפון יקר וכו'.
  • ביטול השתתפות עצמית: בחרו ביטוח עם ביטול השתתפות עצמית, או השתתפות עצמית נמוכה.

מעבר ל-3 השיקולים לעיל, אנחנו ממליצים שתמיד תבדקו לגבי הרחבות נוספות בחברת הביטוח. לצורך העניין, כדאי לשקול לרכוש הרחבות כמו ביטוח ביטול טיסה, כיסוי למקרה של ביטול בתי מלון, ביטוח ספורט אתגרי במקרה הצורך וכו'.

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות לאיסטנבול?

המחיר של ביטוח נסיעות לאיסטנבול משתנה בהתאם לגורמים של גיל, משך הטיול ועוד, אבל באופן כללי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות לאיסטנבול החל מכמה שקלים בודדים ליום, מקסימום כמה עשרות שקלים בודדים במקרה של הרחבות שונות. בעוד שניתן לרכוש ביטוח נסיעות דרך חברות ביטוח או דרך סוכנים פרטיים אשר עובדים בצורה עצמאית, ההמלצה הכי טובה תהיה לרכוש אותו דרך אתרי אינטרנט להשוואת מחירים. באופן הזה, תוכלו לחסוך כסף ישירות בכיס, במיוחד אם אתם צריכים לרכוש מספר ביטוחים. למשל, כמו במקרים של טיסה לאיסטנבול עם הילדים, עם קבוצת עובדים, חברים וכן הלאה.

מדריכים על איסטנבול