Search
Close this search box.

מלון ברצלו איסטנבול – Barceló Istanbul

מלון ברצלו הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים יוקרתי הנמצא בלב איסטנבול, במיקום מצוין בקרבת כיכר טקסים והאטרקציות המרכזיות של העיר.

קצת על מלון ברצלו איסטנבול

בית המלון ברצלו (יש שרושמים מלון ברסלו, אבל מדובר באותו מלון) הוא מלון פופולרי ואהוד באיסטנבול, בעיקר בקרב הישראלים שנופשים בעיר אך לא רק, אתם תמצאו בו תיירים מכל העולם. בית מלון זה שוכן בשכונה נעימה בקרבת עשרות מסעדות, בתי קפה וברים וכמובן, הוא נמצא במרחק 200 מטר משדרות איסתיקלאל, שדרת הקניות המפורסמת של איסטנבול. ולמרות המיקום המרכזי והנוח שלו, הוא באזור שקט ונעים לישון.

במלון יש פקידי קבלה נחמדים שיעזרו לכם בכל שאלה ובקשה. חדרי המלון מונים 270 חדרים מרווחים, נוחים, ממוזגים ונגישים עם מעלית.

החדרים במלון מגוונים וכל אחד ימצא בו את מבוקשו, החל מחדרים בסיסיים אך מעוצבים היטב (כמו שזה שבתמונה), חדרי משפחה מחוברים למשפחות גדולות עד סוויטות מיוחדות הכוללות חמאם פרטי לאורחי החדר.

לתיירים הדתיים ושומרי המסורת – במלון זה יש אפשרות לחדרים עם מטבח פרטי בו תוכלו לבשל לכם ארוחות.

בקומה האחת עשר של המלון תמצאו מרכז ספא וחמאם מתקדם המעניק עשרות טיפולי יופי ועיסויים מקצועיים במחירים משתלמים, המתחם בגודל 1,500 מטר מרובע ותוכלו להעביר בו יום שלם!

אורחי המלון מוזמנים להנות מהביסטרו-בר B Heaven Sky Terrace שנמצא בגג המלון ומשקיף על כל העיר. אם אתם מגיעים למלון ברצלו באיסטנבול, אל תפספסו גיחה לגג המלון.

דרכי הגעה למלון ברסלו איסטנבול

מלון ברסלו נמצא בקרבת כיכר טקסים ותחנת המטרו של קו M2, תחנת הפוניקולר שמובילה לקאטאבש. מה שהופך אותו למיקום נהדר ונוח.