חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון CVK פארק בוספורוס איסטנבול

מלון CVK פארק בוספורוס איסטנבול (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul) הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים נחשב ויוקרתי, המלון נמצא במרחק שלוש דקות הליכה מכיכר טקסים ורק חמש דקות הליכה משדרות איסתיקלאל.

קצת על מלון CVK פארק בוספורוס

מלון CVK פארק בוספורוס איסטנבול הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ ואהוב על ידי המון ישראלים שמגיעים לעיר, ובצדק.

המלון נמצא במיקום מצוין, כחמש דקות הליכה מארמון דולמאבהצ‘ה, כחמש דקות הליכה מרחוב איסתיקלאל המפורסם ועמוס החנויות וכשלוש דקות הליכה מכיכר טקסים (ותחנת המטרו שנמצאת בה).

במלון הפאר תמצאו חדרי סוויטות יוקרתיות ומפנקות,  בריכת שחיה אחת מקורה, חדר כושר חדיש ומאובזר בכל טוב, ואת מרכז הספא הגדול Safira בשטח של 8,500 מ”ר. במרכז הספא של המלון תוכלו ליהנות מסאונה, חמאם טורקי, חדר אדים, מתקני עיסוי וכן להנות מטיפולי יופי, מניקור ועוד.

במלון היוקרה שלוש מסעדות שונות: Mezze Mave מגישה פירות ים טריים, ב-The Midd מגוון מנות קבב ובשר ברמה גבוהה, וב-Hitode תוכלו ליהנות מסושי. תוכלו ליהנות ממשקה בבר הטרקלין של המתחם, עם נוף פנורמי של הבוספורוס ושל ציוני הדרך המפורסמים של איסטנבול, כמו מגדל הנערה וארמון טופקאפי.

 

מלון CVK פארק בוספורוס איסטנבול לובי

למגיעים לאיסטנבול עם ילדים

אם אתם מגיעים לטיול באיסטנבול עם ילדים בוודאי תשמחו לדעת שבמלון תוכלו לשכור שירותי בייביסיטר, להנות עם הילדים במגרש המשחקים או במועדון הילדים וכן להשאיל עגלה מלובי המלון.

דרכי הגעה למלון CVK פארק בוספורוס איסטנבול

המלון נמצא בקרבת כיכר טקסים ותחנת המטרו של קו M2 וכן תחנת הפוניקולר שמובילה לקאטאבש. מה שהופך אותו למיקום נהדר ונוח.