חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח נסיעות לאינסטנבול בטורקיה – איפה כדאי לעשות?

בעוד שהיחסים בין ישראל לטורקיה ידעו ויודעים עליות ומורדות במהלך השנים, בעיקר בגלל החזית הדרומית העזתית, אך למרות זאת טורקיה עדיין מהווה יעד טיול פופולרי לישראלים רבים. אחת המשימות החשובות לפני הטיול הוא לסגור ביטוח נסיעות לאיסטנבול. אז רגע לפני שאתם עולים על המטוס, הזמנתם ביטוח נסיעות לטורקיה?

ביטוח נסיעות לאיסטנבול

מה חשוב שתדעו על האתרים בהם ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם אי פעם סיפרו לכם שמומלץ לרכוש ביטוח נסיעות הראל דרך אתר הרפליי או אתרים דומים לו המשווקים ביטוחי נסיעות, כנראה קיבלתם את ההמלצה הזאת דרך מישהו או מישהי שהצליחו לחסוך לא מעט כסף על הביטוח. ייתכן אפילו שקיבלתם המלצה מאת מישהו שרכש מספר פוליסות עבור קבוצת מטיילים, מה שאפילו מסתכם בחיסכון כספי משמעותי יותר.

איך זה עובד וכיצד נוזיל עשרות אחוזים על ביטוח נסיעות לחו"ל? ובכן, בשלב הראשון תמיד כדאי לעשות השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. שלב זה באתר הרפליי – ביטוח הנסיעות של הראל כולל בד"כ השוואה בין 3 פוליסות שונות כדי למצוא את הכי טובה עבורכם.

איך לעשות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לטורקיה?

אתם מוזמנים להכיר עוד היום את אתר הרפליי, שהוא בעצם מהווה פלטפורמה מתקדמת להוזלה של מחירי ביטוח נסיעות לטורקיה. בעוד שהאתר מאפשר לכל גולש, בחינם, לבצע השוואת מחירים, אפשר לעשות את ההשוואה לפי מספר פרמטרים. למשל:

  • השוואת ביטוחי נסיעות לפי היעד הנבחר שלכם, כאשר בחלק מהמקרים יהיה צורך לקחת בחשבון שיעדים מסוימים מצריכים הרחבות ביטוח שונות. למשל, מדינות עולם שלישי או אזורים הנחשבים מסוכנים מסיבה כזאת או אחרת.
  • השוואת ביטוח נסיעות לטורקיה לפי סוגי הרחבות ביטוח, לרבות הרחבות ביטוח אשר כוללות פעילויות אתגריות בטורקיה, כולל סנפלינג או טיולים אתגריים אחרים.
  • השוואת ביטוחים לחו"ל לפי מצבים בריאותיים, כולל מחלות כרוניות או נשים בהריון המעוניינות לטוס לחו"ל עד שבוע 32, מבוטחים בעלי צרכים ייחודיים ועוד.
  • השוואת מחירי ביטוח נסיעות לטורקיה לפי מחירון אתר הרפליי, הכולל בתוכו המלצות למחירים ממוצעים בשוק.

כמה עולה ביטוח נסיעות לטורקיה?

במקרה שאתם כרגע תוהים כמה עולה ביטוח נסיעות לטורקיה, בד"כ גובה הפוליסה ותקופת הביטוח המקסימלית משתנים בהתאם למצבם הבריאותי של המבוטחים. באופן כללי, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל, לא בהכרח לטורקיה, יכול לעלות כמה דולרים בודדים ליום אחד. אבל, המחירים האלה מאוד דינמיים בהתאם למורכבות הפוליסה. לצורך העניין, אדם המבקש לטוס לטורקיה עם מחלה כרונית מסוג מסוים בהכרח מהווה מקרה מורכב יותר עבור חברת הביטוח. לכן כל כך חשוב לעשות השוואת ביטוחים לחו"ל, מה שמאפשר למצוא לא רק מחירים אטרקטיביים אלא גם פוליסות מספיק מקיפות לצרכים הספציפיים שלכם. אם אתם מעל גיל 70 ומעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לטורקיה, יש לקחת בחשבון שהמחירים בדרך כלל יהיו גבוהים יותר מאשר מחירי הפוליסות המשווקות למבוטחים צעירים ממכם.

לסיכום

אז רגע לפני שאתם עולים על הטיסה ומצטלמים בכיכר טקסים או בבאזר הגדול, תדאגו לעצמכם ותרכשו ביטוח נסיעות שיהיה שם עבורכם בשעת צרה.