חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון רמדה פלאזה ווינדהאם איסטנבול סיטי סנטר

רמדה פלאזה ווינדהאם איסטנבול סיטי סנטר הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ באיסטנבול. המלון נמצא בסמוך למרכז הכנסים והתערוכות של איסטנבול (Istanbul Convention&Exhibition Center) ולאמצעי תחבורה ציבורית נוחים ומגוונים.

קצת על מלון רמדה פלאזה סיטי סנטר

בית מלון רמדה פלאזה ווינדהאם איסטנבול סיטי סנטר הוא מלון שנמצא בשכונת שישלי, במרחק של כרבע שעה נסיעה ממרכז העיר. (כ-2 קילומטרים מכיכר טקסים)

תוכלו ליהנות במלון זה מבריכת שחייה על הגג וממתקני ספא משופצים ומצוינים. יש במקום גם מרחץ טורקי וטיפולי ספא מקצועיים. כמו כן, חדר כושר מאובזר עומד לרשותכם במלון בזמן שהותכם. במלון יש מסעדה שנקראת Pancaldi עם מנות טורקיות ובינלאומיות. ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה פתוח אורחים ששהו במלון בעבר דיווחו שהיא מצוינת, אך היא בתוספת תשלום.

רובע נישנטאשי (Nisantasi) האופנתי נמצא בקרבת מקום האירוח, ברובע זה תמצאו המון מסעדות, בתי קפה וחנויות של מותגים מפורסמים. הכניסה לתחנת המטרו עוסמאנביי (Osmanbey Metro Station) ממוקמת ממש מול מקום האירוח. וממנה תוכלו להגיע לכל חלקי העיר בקלות.

מסעדת Cafe&Bistro הפופולרית של Ramada Plaza נמצאת גם היא בשטח המלון, והיא מציעה גם כריכים וגם סלטים. הם מגישים גם מנות פופולריות, כמו המבורגרים ופיצה. כמו כן, מתחת למלון יש סניף מקדולנס לחובבי הז'אנר וכן מסעדות ובתי קפה רבים נוספים.

דרכי הגעה למלון רמדה פלאזה ווינדהאם איסטנבול סיטי סנטר

הכניסה לתחנת המטרו עוסמאנביי (Osmanbey Metro Station) ממוקמת ממש מול מקום האירוח. קו מטרו זה הוא קו M2 ותוכלו להגיע איתו ישירות לכיכר טקסים ושאר נקודות עניין פופלאריות בעיר.