חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסה לאיסטנבול משדה התעופה הבינלאומי סביחה גקצ'ן

שדה התעופה איסטנבול סביחה הוא נמל תעופה שנמצא בצד האסיאתי של העיר איסטנבול, שדה התעופה ממוקם במרחק של 50 ק"מ מכיכר טקסים באיסטנבול, טורקיה.

תוכן עניינים

שדה תעופה זה, הוא אחד משני השדות התעופה שניתן לטוס אליהם מישראל (השני הוא שדה התעופה החדש). ניתן לטוס מכאן לטיסות בינלאומיות, כמו למשל לישראל או יעד אחר שתרצו לטוס ממנו ולהמשיך את הטיול שלכם וכן לטיסות פנים בטורקיה, כמו למשל קפדוקיה, אנטליה, איזמיר ועוד.

הגעה משדה התעופה סביחה גקצ'ן לאיסטנבול

אם אתם נוחתים בשדה התעופה סביחה גקצ'ן ורוצים להגיע לאיסטנבול, תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר דרכים שונות, כפי שנפרט כעת.

מונית מוזמנת מראש

תוכלו להזמין מונית שתמתין לכם מתי שתגיעו לשדה, נהג המונית יאסוף אתכם מאולם קבלת הפנים בשדה ויקח אתכם בבטחה למלון שהזמנתם.

יתרון בולט בהזמנת מונית מראש הוא שהתשלום נעשה באשראי בעת הזמנת המונית, ולמרות זה, ניתן לבטל אותה בחינם בכל עת. בזכות זה שהתשלום נעשה מראש, לא תצטרכו להתמקח עם הנהג, או חלילה ליפול על נהג שינסה לעקוץ אתכם.

אנו ממליצים להזמין שירות זה מבוקיניג.קום, כדי שאם חלילה תהיה בעיה תוכלו לקבל שירות לקוחות בעברית שזמין עבורכם 24/7.

הגעה למרכז העיר באוטובוס

ניתן להעלות על אוטובוס של חברת Havaist, אוטובוס זה ייקח אתכם בנוחות ומהירות לכיכר טקסים. עלות הנסיעה היא 50 לירות לאדם, כמו כן, ניתן לשלם על הנסיעה הזו באשראי אצל הנהג, כך שאין צורך לפרוט כסף בשדה התעופה (העמלה שם מאוד יקרה ומומלץ להימנע מזה)

הגעה למרכז העיר במונית משדה התעופה סביחה גקצ'ן

שימו לב, כדי להגיע במונית למרכז העיר, תצטרכו להמיר כסף בשדה התעופה, שימו לב ששער ההמרה שם גבוהה יחסית ומומלץ להמיר כ 30-50$ בלבד, סכום זה אמור להספיק לכם לשלם על המונית למרכז העיר (ועוד יישאר לכם עודף).

שימו לב, המוניות באיסטנבול צבועות בצהוב, כמו כן, אל תסכימו לעלות על מונית שלא מפעילה מונה.

תוכלו לקרוא עוד על דרכי ההתניידות בעיר בעמוד זה.

שדה תעופה סביחה גקצן באיסטנבול
שדה תעופה סביחה גקצן באיסטנבול

כמה זמן לוקח להגיע משדה התעופה איסטנבול סביחה למרכז העיר?

אם אתם מעוניינים להגיע לאזור כיכר טקסים, זמן הנסיעה המשוער הוא כשעה וחצי עד שעתיים, בהתאם לשעה ולעומס הפקקים.

כמה זמן לפני הטיסה מומלץ לצאת מהעיר לשדה התעופה סביחה איסטנבול?

בהמשך לפסקה הקודמת, זמן הנסיעה ממרכז העיר לשדה אורך כשעה וחצי עד שעתיים. מומלץ לא לקחת סיכון ולצאת מהמלון כחמש שעות לפניי הטיסה.

שימו לב שדלפקי הבידוק של פגסוס אינם פרטניים לכל טיסה, לכן זמן ההמתנה בתור שלהם עלול להיות ארוך, גם לקראת שעת הטיסה. מומלץ לא להסתכן ולהגיע לשדה שלוש שעות לפני הטיסה.

קחו בחשבון שאחרי שתעברו את הבידוק הביטחוני של השדה, מחכה לכם בידוק נוסף לעולים על טיסה לישראל, בהתאם להנחיות של משרד הביטחון. הבידוק הזה מתבצע בשער העלייה למטוס, במהלך הבידוק יבקשו ממכם לחלוץ נעליים, ייפתחו לכם את הטרולי והתיקים וייבדקו את מכשירי האלקטרוניקה שבידכם. לכן, אל תחכו לרגע האחרון והגיעו לשער העלייה למטוס בזמן.

מדריכים על איסטנבול