Search
Close this search box.

טיסה לאיסטנבול משדה התעופה החדש

שדה התעופה איסטנבול החדש הוא נמל תעופה שנמצא בצד האירופאי של העיר איסטנבול, שדה התעופה ממוקם במרחק של 40 ק"מ מכיכר טקסים באיסטנבול, טורקיה.

תוכן עניינים

שדה תעופה זה, הוא אחד משני השדות התעופה שניתן לטוס אליהם מישראל (השני הוא שדה התעופה סביחה גקצ'ן). הוא נחשב לאחד משדות התעופה הגדולים בעולם והעמוס ביותר באירופה. ניתן לטוס מכאן לטיסות בינלאומיות, כמו למשל לישראל או יעד אחר שתרצו לטוס ממנו ולהמשיך את הטיול שלכם וכן לטיסות פנים בטורקיה, כמו למשל קפדוקיה, אנטליה, איזמיר ועוד.

הגעה משדה התעופה החדש למרכז איסטנבול

אם אתם נוחתים בשדה התעופה החדש ורוצים להגיע למרכז איסטנבול, תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר דרכים שונות, כפי שנפרט כעת.

מונית מוזמנת מראש

אם אתם מעוניינים בנוחיות של מונית פרטית, אנו ממליצים לכם בחום להזמין אותה מראש. אם תזמינו מונית מראש, נהג המונית יאסוף אתכם מאולם קבלת הפנים בשדה ויקח אתכם בבטחה למלון שהזמנתם.

אנו ממליצים להזמין שירות זה מבוקיניג.קום, כדי שאם חלילה תהיה בעיה תוכלו לקבל שירות לקוחות בעברית שזמין עבורכם 24/7. בדרך זו, תשלמו על המונית מראש באשראי ולא תצטרכו לפרוט כסף בעמלה היקרה שדורשים בשדה, תוכלו כמובן לבטל את הנסיעה בכל עת, ללא חיוב נוסף,

הגעה למרכז העיר באוטובוס

כפי שכבר סיפרנו לכם במאמר של התחבורה הציבורית באיסטנבול, אחת הדרכים הנוחות ביותר בהגעה לכיכר טקסים היא בעזרת האוטובוס של חברת Havaist, האוטובוס ייקח אתכם בנוחות ומהירות לכיכר טקסים אל התחנה שמול מלון פוינט ומלון ברצלו. עלות הנסיעה היא 52 לירות לאדם וניתן לשלם באשראי אצל הנהג, כך שאין צורך לפרוט כסף בשדה התעופה.

הגעה למרכז העיר במונית משדה התעופה החדש

כדי להגיע במונית רגילה למרכז העיר, תצטרכו להמיר כסף בשדה התעופה, שימו לב ששער ההמרה שם גבוה יחסית ומומלץ להמיר רק את הכסף לנסיעת המונית הראשונה, כ 30-50$ בלבד.

נקודה חשובה שצריך לשים לב אליה היא נהגי מוניות שינסו לעקוץ אתכם, אל תסכימו לעלות על מונית שלא מפעילה מונה, שמא הנהג יידרוש סכום מוגזם.

שדה התעופה החדש באיסטנבול
שדה התעופה החדש באיסטנבול

כמה זמן לוקח להגיע משדה התעופה החדש באיסטנבול למרכז העיר?

זמן הנסיעה לכיכר טקסים באוטובוס או מונית פרטית הוא כשעה עד שעה וחצי נסיעה, בהתאם לשעה ולעומס הפקקים. (שימו לב שזו נסיעה פקוקה יחסית, בכל שעות היום)

כמה זמן לפני הטיסה מומלץ לצאת מהעיר לשדה התעופה החדש באיסטנבול?

בהמשך לפסקה הקודמת, זמן הנסיעה ממרכז העיר לשדה אורך כשעה עד שעה וחצי. מומלץ לא לקחת סיכון ולצאת מהמלון כארבע וחצי עד חמש שעות לפני הטיסה.

נקודה חשובה היא שאחרי שתעברו את הבידוק הביטחוני של השדה, מחכה לכם בידוק נוסף לעולים על טיסה לישראל, זה בידוק בטחוני שחייבים לעבור בהתאם להנחיות של משרד הביטחון. הבידוק הזה מתבצע בשער העלייה למטוס, במהלך הבידוק, הבודק ייבקש ממכם לחלוץ נעליים, לפתוח את הטרולי והתיקים וייבדקו את מכשירי האלקטרוניקה שבידכם. לכן, אל תחכו לרגע האחרון והגיעו לשער העלייה למטוס בזמן. כמו כן, מומלץ לא לפוצץ את הטרולי יותר מדי בזמן אריזת המזוודות ולשים לב מה אורזים בטרולי כדי להמנע ממבוכה מול תור הממתינים לעלייה למטוס.

טיסות חורפיות לשדה התעופה החדש

תוכלו לקרוא רבות על האופן בו ביקרו את ממשלת טורקיה בעת בחירת מיקום שדה התעופה הזה, השדה ממוקם באזור אקלימי בעייתי. השדה נמצא במקום שבו יורד שלג לעיתים, כמו כן, השדה נמצא קרוב לים וסובל מרוחות חזקות מאוד שבמצבי קיצון (ובמיוחד בחורף) עלולות לגרום לשיבוש בזמני הטיסות.

אם אתם מתכננים גיחה לאיסטנבול בחורף, תשקלו להגיע משדה התעופה סביחה.

מדריכים על איסטנבול