חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניון ונציה מגה אאוטלט איסטנבול ‪Venezia Mega Outlet

קניון ונציה אאוטלט עצום שמרגיש כאילו הגעתם לונציה או לאס ווגאס. מומלץ לאוהבי המותגים וחנויות העודפים.

קצת על ונציה מגה אאוטלט

קניון ונציה באיסטנבול הוא קניון מיוחד במינו, מעבר לעובדה שהוא קניון ענק עם עשרות חנויות, תמצאו פה אגם מלאכותי וגשרים המדמים את ונציה ואפילו תוכלו לשוט בהם באחת הגונדולות שמסתובבות במתחם.

קניון ונציה נחשב לאטרקציה לכל המשפחה באיסטנבול, יש פה חנויות שיתאימו לכל אחד מבני המשפחה, החל מחנויות משחקים, חנויות אלקטרוניקה וכמובן חנויות בגדים של כל המותגים האהובים.

חנויות האאוטלט בקניון זה נחשבות טובות ומגוונות ותוכלו למצוא כאן דילים טובים, במיוחד בחנויות של נייק, אדידס וכדומה. אך תשאלו את עצמכם האם אתם רוצים לנסוע חצי שעה לכיוון (לפחות, תלוי בפקקים) בשבילן. חשוב לנו לציין שלמרות הנראות המיוחדת של הקניון, המרחק שלו מהעיר מהווה חיסרון משמעותי. את החנויות שיש כאן (ואף חנויות אהובות על הישראליים שאין להם כאן סניף כמו מנגו, זארה וכו) תוכלו למצוא גם בקניון מרכזיים יותר, כמו קניון זורלו וקניון גבהיר, שנמצאים במרכז העיר ונוח להגיע אליהם באמצעות המטרו או נסיעה קצרה במונית. 

לרשימת החנויות שנמצאות כאן – היכנסו לאתר הקניון.

קניון ונציה באיסטנבול

דרכי הגעה לקניון ונציה איסטנבול

ניתן להגיע לקניון באמצעות מונית, הנסיעה אורכת כ-30 דקות מכיכר טקסים. יש אפשרות לקחת מטרו עם תחלופת שני קווים, אך שימו לב שנסיעה במטרו אורכת כשעה כי המטרו אינו ישיר. (וכאמור יש להחליף קווים באמצע הנסיעה.)

בסביבת הקניון אין יותר מדיי מה לעשות, לכן אנחנו ממליצים בחום להגיע לכאן רק אם יש לכם זמן מיותר לשרוף בעיר, אחרת, תעדיפו את אחד הקניונים שבמרכז העיר.

 

קניון ונציה
קניון ונציה איסטנבול